سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کسب درآمد از اینترنت

اینکه یک سایت داشته باشید کافی نیست ! هرچند که سایت شما زیبا ، پرسرعت و کاربرپسند باشد .

مهمترین کامل در موفقیت کسب و کار های اینترنتی دیده شدن و جذب مشتری است که دنیای اینترنت به آن ترافیک بازدید سایت میگوییم

وقتی شما صاحب یک وب سایت اینترنتی فروشگاه آنلاین و یا حتی یک سایت دانلود و یا سایت شخصی هستید ، نمیتوانید در کوچه ها و خیابان ها تراکت پخش کنید تا کاربران را به سمت سایت خود هدایت کنید یا اینکه در روزنامه آگهی بدهید !

هر کسب و کاری بسته به فضای کاری و بستر ارائه خدمات ، متناسب با آن باید تبلیغات کند و  مخاطب خود را جمع آوری کند

اگر کسب و کار شما اینترنتی است باید در گوگل دیده شوید !

 

گوگل و برخی دیگر از موتور های جستجوی پر مخاطب بهترین مکان برای جذب کاربر برای وب سایت شما هستند که با کمترین هزینه میتوانید کاربران هدف را جمع آوری کنید و به سایت خود هدایت کنید .

مطمئنا اگر فرآیند جذب مخاطب را به درستی انجام دهید ، دقیقا کاربرانی که دنبال محصولات ، خدمات و کالای شما هستند به سایت شما مراجعه خواهند کرد .

 

  • چطور در گوگل دیده شویم ؟

خیلی از کسانی که صاحب یک وب سایت هستند ، وقتی از اونها میپرسیم که آیا سایتتون در گوگل دیده میشه یا نه ؟ میگن ” آره وقتی اسم سایت رو در گوگل میزنیم ما رو نمایش میده ” .

اینکه وقتی شما به طور مستقیم اسم سایت رو در گوگل سرچ کنید و با سایت خودتون روبرو بشید چیز عجیب و خارق العاده ای نیست ! چون تقریبا هر سایتی رو میتونید با وارد کردن اسمش در اینترنت پیدا کنید

مهم این هست که سایت شما وقتی که کاربر کلمات کلیدی رو سرچ میکنه نمایش داده میشه یا نه ؟

مثلا فرض کنیم که شرکت پویا گستران مشرق زمین :| در زمینه تولید پرینتر لیزری فعالیت میکنه ، سایت این شرکت باید در کلمه کلید : خرید پرینتر و یا کلماتی مثل : خرید پرینتر لیزری ، پرینتر لیزری و از این قبیل کلمات در صفحه اول گوگل دیده بشه تا بتونه مخاطبان خودش رو جمع کنه و آمار بازدیدش افزایش پیدا کنه .

وگرنه مگه چند نفر در اینترنت به دنبال نام شرکت میگردند ؟

 

منعع:

https://virgool.io/@Matson.online/%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87-%D8%A7%D9%88%D9%84-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D8%B1%D8%A7-%D8%AA%D8%B3%D8%AE%DB%8C%D8%B1-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF-ijdknr0luzia

 

http://id.kaywa.com/aghazinoo