سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کسب درآمد از اینترنت

اگر شما یا شغل خود از تبلیغات آنلاین استفاده می کنید ، می شنوید افرادی که در مورد تغییر تبلیغات برنامه ای منظره را تغییر می دهند ، شنیده می شوند.

و اگر تا به حال ، شما با طعنه تیز تند تند زده اید ، در حالی که مردم این اعلامیه را انجام داده اند اما واقعاً آن را درک نکرده اند ، شما در شانس هستید.

در این مقاله ، فقط تبلیغات برنامه ای را تفکیک خواهیم کرد ، بهترین هدف ها را هدف قرار می دهیم و خواهیم دید که چه کسی این کار را درست انجام داده است.

تبلیغات برنامه ای چیست؟

به عبارت ساده ، خرید نرم افزار تبلیغاتی ، استفاده از نرم افزار برای خرید تبلیغات دیجیتالی است. در حالی که روش سنتی شامل درخواست هایی برای پیشنهادات ، مناقصه ها ، قیمت ها و مذاکرات انسانی است ، خرید برنامه نویسی از دستگاه ها و الگوریتم هایی برای خرید فضای نمایش استفاده می کند.

با این حال ، این اتوماسیون کامل فرایند خرید آگهی نیست. به طور سنتی سفارشات درج یا برچسب های تبلیغاتی را بصورت دستی تهیه می کنید ، که می تواند کارآمد باشد اما با شدت زیاد. با تبلیغات برنامه نویسی ، انسان زمان بیشتری برای بهینه سازی و بهبود تبلیغات دارد.

همیشه برای برنامه ریزی و بهینه سازی تبلیغات به انسانها نیاز خواهد بود ، اما تبلیغات برنامه ای به این معنی است که خریداران تبلیغ کمتری خواهند داشت.

به هر حال منظور این نرم افزار این است که افرادی که کار را انجام می دهند قادر به برنامه ریزی بهتر ، بهینه سازی بهتر و هدفگذاری بهتر تبلیغات خود هستند.

این بدان معنا نیست که کامل است. در اوایل سال جاری ، تبلیغ کنندگان عمده با توجه به نگرانی مبنی بر تضمین تبلیغات در محتوای افراط گرایانه ، از یوتیوب هزینه های خود را جمع آوری کردند.

به عنوان مثال ، Verizon Behemoth سلولی در فیلم های روحانیون افراطی به پایان رسید.

آیا موفق است؟ و چرا؟

کاملاً ساده: بله و به دلیل کارآیی آن.

برآوردهای EMarketer برای سال 2017 هزینه های ایالات متحده برای تبلیغات برنامه ای را 33 میلیارد یورو قرار داده است. این 84 درصد کل هزینه تبلیغات نمایشگر دیجیتال را تشکیل می دهد. و در این میزان ، 74.5? یا 24.25 میلیارد دلار از طریق بازارهای خصوصی یا راه اندازی مستقیم انجام می شود.

تبلیغات برنامه ای.

تحلیلگر اصلی eMarketer ، لورن فیشر می گوید که این امر به این دلیل است که صرافی های خصوصی کنترل بیشتری بر هزینه های خود به خریداران ارائه می دهند.

"مجموعه های خصوصی کنترل بیشتری را به خریداران و فروشندگان می دهند."

آنها ممکن است در ابتدا برای ایجاد خریداران و فروشندگان محکم خدمت کرده اند ، اما اکنون مجموعه های خصوصی بخش عمده ای از تغییر و تحرک را در بازار تحریک می کنند ، زیرا هر دو طرف کنترل بیشتری از تلاش های برنامه نویسی خود دارند.

این سیستم کار می کند ، و مورد استفاده قرار می گیرد ، زیرا این یک استفاده کارآمد از زمان و منابع است.

همانطور که جان لینکلن ، مدیر عامل و بنیانگذار شرکت SEO Ignite Visibility در Inc نوشت :

"تبلیغات برنامه نویسی به گونه ای طراحی شده است که از طراحی قدیمی پیروزی ، ضربه و یا از دست رفته پیروی کند.

اکنون می توانید به یک الگوریتم تکیه کنید که مشخص کند بهترین هزینه برای تبلیغ شما هزینه می شود. تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که راه حل برنامه ای خود را با برخی از اطلاعات در مورد کمپین خود و همچنین شاخص های عملکرد کلیدی خود تغذیه کنید و همه شما تنظیم شده باشید.

"این سیستم نه تنها کمپین شما را راه اندازی می کند ، بلکه هزینه تبلیغات شما را نیز جستجو می کند تا به دنبال زمینه های بهبود باشد."

تیم وبستر ، بنیانگذار آزمایشگاه Exchange ، موافق است. وی در حال نوشتن روی AdExchanger ، گفت:

اثربخشی تبلیغات برنامه نویسی قابل بحث نیست. برنامه نویسی به ما امکان می دهد تا سفر رسانه ای را بهتر از گذشته درک کنیم و مکالمات یک به یک با افراد داشته باشیم.

من این رو چطور میتونم انجام بدم؟

1. بازار خود را بشناسید

اولین کاری که باید انجام دهید بسیار ساده است: با آنچه انجام می دهید هماهنگ شوید. شما به عنوان فردی که در حوزه جدیدی از تبلیغات قرار دارد با بسیاری از ایده ها و اصطلاحات جدید روبرو شوید ، وقت خود را برای شناختن آنها بگذرانید.

ناخوشایند لیستی مفید و جامع از اصطلاحات آگهی تبلیغاتی برنامه ای دارد که شما را قادر می سازد SSP خود را از DSP خود بگویید.

2. اهداف خود را تعیین کنید

مانند هر چیز دیگری در بازاریابی دیجیتال ، مهم است که اهداف خود را از حالت خاموش تنظیم کنید. از داده های موجود برای تعیین نوع آگاهی از تبلیغات استفاده کنید و یک استراتژی مناسب را تعیین کنید. این به شما امکان می دهد اهداف کوتاه مدت و بلند مدت را تعیین کنید.

نیازی به پرش به تبلیغات برنامه ای را احساس نکنید ، مگر اینکه بدانید چرا این کار را انجام می دهید.

3. لمس انسان

فقط به این دلیل که تبلیغات برنامه ای به الگوریتم ها و ماشین ها متکی است ، به سرمایه گذاری انسانی احتیاج دارد. انواع مختلفی از این سیستم عامل وجود دارد که برخی از آنها خدمات کاملاً یا نیمه مدیریتی را ارائه می دهند. سایرین به سادگی سیستم عامل های فنی را ارائه می دهند و به شما امکان می دهند فعالیت های خرید برنامه نویسی خود را به تنهایی انجام دهید.

از آنجا ، شما باید افراد ماهر را برای برنامه ریزی ، کنترل و بهینه سازی خرید خود اختصاص دهید.

4- از مارک محافظت کنید

همانطور که بحث شد ، یکی از چالش های برنامه نویسی این است که اتکا به الگوریتم ها می تواند منجر به نمایش تبلیغات در جای اشتباه شود.

اطمینان حاصل کنید که لیست سیاه سمت تقاضای شما برای سایتهای نامناسب دائماً به روز شده و کنترل می شود. برخی از سیستم عامل ها امکان حذف کل دسته ها از خرج های تبلیغاتی را فراهم می کنند ، که می تواند بسیار مفید باشد.

گزینه دیگر ، که اگر محصول شما حساس است ، استفاده از لیست سفید است. با این کار لیستی از سایتهای تأیید شده به جای رد شدن ارائه می شود. این توانایی شما برای دستیابی به مخاطبان خود را کاهش می دهد و احتمالاً آن را گرانتر می کند اما اطمینان حاصل خواهد کرد که هیچ ماده ناخوشایندی با تبلیغ شما همراه نیست.

اگر از آژانس استفاده می کنید ، اطمینان حاصل کنید که آنها تمام تلاش خود را انجام می دهند تا سایتهای با کیفیت پایین و حساس را از ارائه تبلیغات شما بر روی آنها محروم کنند.

5- مراقب کلاهبرداری باشید

طبق اعلام دیجیتال دیجیتال ، تبلیغات برنامه ای بین 44 تا 55 درصد قابل مشاهده است ، اما تخمین می زند Mediative برای کلاهبرداری های تبلیغاتی دیجیتال 6.5 میلیارد دلار در سال جاری به تبلیغ تبلیغ کنندگان دیجیتال بپردازد .

با این حال ، تبلیغات برنامه نویسی دارای یک استاندارد در سطح صنعت با 16? کلاهبرداری است که پایین تر از سایر تبلیغات نمایشگر است .

چه کسی این کار را می کند؟

افراد گمشده

خیریه Missing People به عنوان واکنشی نسبت به کمبود منابع ، به تبلیغات برنامه ای منتقل شد.

حرکت به برنامه نویسی این امکان را فراهم کرد که خیرین از صدور یک تبلیغ تجدیدنظر در هفته به سمت هدف قرار دادن افراد با هدف قرار دادن کاربران در مناطقی که کودکان گم می شوند ، حرکت کنند.

راس میلر ، مدیر بودجه آنها می گوید ، این حتی نجات جان ها را نیز فعال کرده است.

خیریه Missing People به عنوان واکنشی نسبت به کمبود منابع ، به تبلیغات برنامه ای منتقل شد.

هنگامی که ما برای اولین بار استفاده از خانه را شروع کردیم ، 50? کودکانی که از آنها درخواست تجدیدنظر می کردیم زنده یافتیم ، هنگامی که ما به یک برنامه کاربردی تر از خارج از خانه تبدیل شدیم ، میزان پاسخگویی ما به 70? رسید. افراد به پیغامی پاسخ می دهند که مربوط به محل زندگی و یا مکانی است.

اقتصاد دان

کمپین برنده جایزه اکونومیست بازگشت سرمایه چشمگیری را در 2015/16/2016 نشان داد.

با استفاده از مطالب این مجله به همراه عناوین تحریک آمیز ، شوخ یا شوخ طبعی ، این تبلیغات توانستند خوانندگان کنجکاوی فکری را هدف قرار دهند که کوکی ها نشان می داد مدت زمان زیادی را در وب سایت مجله نگذرانده است.

کمپین برنده جایزه اکونومیست بازگشت سرمایه زیادی را در سال 2015/16 نشان داد.

کمترین نتیجه این نتایج چشمگیر بود. با توجه به eConsultancy ، آنها شامل 650،000 چشم انداز جدید ، 3.6 میلیون نفر در حال اقدام و ROI تبلیغاتی 10: 1 ، با بودجه رسانه ای 1.2 میلیون پوند شدند.

این با افزایش 64? آگاهی در ایالات متحده همراه بود.

IHG

گروه هتل ها IHG که صاحب هتل های زنجیره ای Holiday Inn و Intercontinental است ، شروع به اجرای تبلیغات برنامه ای برای تشویق کاربران به سمت رزرو مستقیم کرد ، نه با سایت های شخص ثالث مانند Expedia یا Booking.com .

در صنعت مسافرتی ، سایت های شخص ثالث می توانند کمیسیون بین 15 تا 24 درصد بگیرند ، بنابراین هزینه مستقیم می تواند معامله بزرگی به زنجیر هتل ها باشد.

گروه هتل ها IHG که صاحب هتل های زنجیره ای Holiday Inn و Intercontinental است ، شروع به اجرای تبلیغات برنامه ای برای ترغیب کاربران به سمت رزرو مستقیم ، و نه با سایت های شخص ثالث مانند Expedia یا Booking.com.

تبلیغات IHG مشتریانی را که در فکر ایجاد رزرو با آگهی از جمله گزینه "قیمت مستقیم کتاب" بودند ، هدف قرار داد.

همانطور که COO Matt Luscombe به هفته بازاریابی گفت ، این کارزار موفقیت بزرگی بود.

"ما با استفاده از قابلیت های پیشرفته هدفگذاری از طریق برنامه نویسی ، ما می توانیم طیف گسترده تری از افرادی که به دنبال اسکان هستند پیدا کنیم و آنها را با پیام مستقیم کتاب خود هدف قرار دهیم."

"خرید بسیاری از آگهی های آنلاین فقط به جز بازاریابی پیشرفته ، که بسیار مؤثر بوده است ، تأثیری نداشته است."

Luscombe می گوید که طرح IHG شلیک به بازو برای مارک های هتل بود.

Luscombe ، که ادعا می کند سایر مارک های هتل از جمله هیلتون و ماریوت ، اکنون رهبری شرکت خود را دنبال می کنند ، گفت: "صنعت هتلداری از بین رفته است."

"آنها می گویند تقلید نوعی جدی از چاپلوسی است و ما در هفته های اخیر چاپلوسی های زیادی را بدست آورده ایم.