سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کسب درآمد از اینترنت

ترافیک وب سایت بخشی از زندگی هر کار است و بخشی از نقاط اصلی طراحی وب سایت است. این همه با ترافیک شروع می شود. البته تبدیل مهم. اما اگر شما نمی توانید راهی برای دسترسی به صفحه خود پیدا کنید ، تبدیل آخرین چیزی است که شما نگران آن هستید. در حال حاضر همه ما می دانیم که ما می توانیم ترافیک. اما این تنها راه شما می توانید بدانید که این چشم انداز نیست.

 

واقعا؟ ترافیک آلی تبدیل ده تا سیزده برابر بیشتر از ترافیک پرداخت می شود. بدیهی است که وقتی کسی شما را پیدا می کند, محصول یا خدمات خود را ارگانیک, انگیزه های بیشتری برای خرید وجود دارد. چرا؟ از آنجا که همه می دانند که اگر گوگل به شما وعده داده باشد ، همه چیز شما باید خوب باشد.

 

با این حال ، شما با تمرکز بر استراتژی های آلی برای افزایش ترافیک به وب سایت شما. برای این کار ، شما ابتدا باید در این زمینه دریافت کنید. دانستن اینکه چگونه شما می توانید این ترافیک پر سود لذت بردن از تنها نیمی از نبرد است. در واقع انجام کار برای رسیدن به آنها گام دیگری است.

 

افزایش ترافیک در سایت

قبل از انجام هر کاری ، شما نیاز به اطمینان حاصل کنید که نتایج ردیابی و تجزیه و تحلیل. اگر شما نمی دانید که در آن برای شروع, شما نمی توانید در افزایش ترافیک به سایت شما موفق. برای پیگیری همه چیز ، شما نیاز به نصب سه چیز در اینجا.:

 

گوگل آنالیز

کنسول جستجوی گوگل

آمپر تحلیل

آمپر اشاره به این پروژه از صفحات تلفن همراه. این یک قاب بسیار سبک وزن و برای دستگاه های تلفن همراه است. از آنجا که کار سبک است ، همچنین نیاز به تجزیه و تحلیل خود دارد و در حال حاضر از ادغام تجزیه و تحلیل عمومی استفاده نمی کند. برای وردپرس, شما یک پلاگین خاص است که شما می توانید از اینجا دانلود کنید نیاز.

 

پیگیری جلسات و صفحات فرود زمانی که همه چیز کم کردن سرعت. به این ترتیب شما می دانید چند بار در زمان واقعی مردم بازدید وب سایت شما و صفحات آنها بازدید. کنسول جستجوی گوگل اجازه می دهد تا شما را به لینک کلمات کلیدی به هر یک از این نتایج. شما می توانید متوجه چگونه اغلب آن را در مقابل چگونه اغلب آن کلیک نمایش داده می شود.

 

تبلیغات پرداخت

تبلیغات پرداخت می شود یک راه آشکار برای افزایش ترافیک. شما به سادگی می توانید آنها را روشن مانند یک شیر آب. اما اگر شما در Facebook ads, Google ads, YouTube ads, و غیره.، مطمئن شوید که مسیر فروش خود را تنگ است. در غیر این صورت ، شما به طور قابل توجهی اتلاف وقت و هزینه های خود را با ارسال ترافیک نقدی به سایت شما.

 

در اینجا شما باید مطمئن شوید که صفحات فرود مناسب و مسیرهای استفاده می شود که برای بهبود ترافیک خود را به خریدار. بدون آن, شما بیشتر وقت خود را هدر.

 

بهینه سازی موتور جستجو

یکی از مهم ترین گزینه ها بهینه سازی موتور جستجوی گوگل ، جستجوگرها است. جستجوگرها ضعیف نیست و تلاش زیادی می کند. اما شما به راحتی می توانید پیاده سازی استراتژی جستجوگرها کنار استراتژی نقدی برای افزایش ترافیک خود را در طول زمان.

 

آنچه که من در مورد ترافیک آلی متوجه شده است که آن را بین تبدیل 10 به 13 برابر بیشتر از همتایان ترافیک پرداخت خود را از هر نقطه. این برنامه رایگان را به خوبی سئو (SEO) یا کتاب صوتی دوره و زمان برای یادگیری عمیق و یا استخدام کسی که می داند چه باید بکنید هنگامی که انجام مجموعه.

 

وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی یک راه بسیار ساده برای افزایش ترافیک به یک وب سایت است. تا زمانی که شما یک سایت وبلاگ نویسی مهمان است که دسترسی بزرگ و جستجو ، تعداد زیادی از ترافیک سالم برای شما ایجاد خواهد شد. حتی بهتر? اطمینان حاصل کنید که وبلاگ مهمان منوط به و یا مربوط به صنعت شما را در می. این می تواند مشکل را برای شما برای متقاعد کردن وبلاگ نویسان معروف و وبلاگ نویسان به یک وبلاگ مهمان را در سایت خود, اما ارزش آن زمانی که تنها یکی از آنها موافق.

 

Instagram traffic

Instagram یک راه عالی برای هدایت ترافیک به سایت شما است. مطمئن باشید که برای استفاده از برچسب هشتک مربوطه در هنگام ارسال عکس و یا تعامل با دیگران است. وقت خود را برای اظهار نظر در مورد دیگر عکس های مربوطه برای کسانی که پیروان بزرگ. اما با این وجود, مراقب باشید برای تبلیغ بیش از حد در هر پست. اضافه کردن مقدار با نسبت 3 به 1. سه توابع با ارزش به یک تابع تبلیغاتی.

 

اسنپ چت

اسنپ چت یکی دیگر از راه بسیار خوبی برای دریافت ترافیک رسانه های اجتماعی است. استفاده از استراتژی اسنپ چت ، بنابراین شما می توانید همه چیز شما می خواهید به یک حرفه ای به فروش برساند. به یاد داشته باشید به سند زندگی خود را به عنوان یک تاجر در پشت تجارت مردم این روزها به ندرت به استفاده از مارک های تجاری. خرید از افرادی که دوست دارند به راحتی با.

 

صفحات Facebook و گروه

یافتن صفحات و گروه های مربوط به Facebook, شروع به اظهار نظر و تعامل با دیگران. اما با بسیاری از تبلیغات صفحه خود را هرزنامه نیست و یا حداقل آن را در ابتدا انجام نمی. اظهار نظر برای شروع با صفحات مختلف دانش ، ارزش افزوده ، و سپس هنگامی که فرصت مناسب محتوای تبلیغاتی مربوط به وب سایت شما تنها با یک کلیک دور است. هنگامی که به درستی انجام می شود ، شما نه تنها می توانید یک چشم انداز برای رشد ، اما این انتظارات می تواند به سرعت تبدیل به یک مشتری.

 

انتشار مقاله LinkedIn

من اغلب از LinkedIn به عنوان یک بیمارستان برای کمک به آگاهی جزئی از یک موضوع استفاده می کنم. LinkedIn دسترسی گسترده دارد و این چیزی است که ما یک سایت مرجع می نامیم. هنگامی که یک مقاله به عموم مردم قرار می گیرد ، این مقاله می تواند ترافیک را به سایت خود وارد کنید. استفاده از فرمت های طولانی و تنظیم آن را به کلمات کلیدی اما همچنین مربوط به مخاطبان شما می خواهید برای رسیدن به.

 

مقالات متوسط

متوسط یکی دیگر از سایت های قدرتمند محبوب است که هر کس می تواند دسترسی است. استفاده از آن به انتشار مطالب خود را و کمک به اطلاع رسانی قابلیت های خود را و در نهایت ترافیک سایت شما. شما می توانید از آن برای ایجاد آموزش ها ، پیاده روی ها یا سایر مطالب بلند استفاده کنید که در نهایت به مخاطبان شما کمک می کند.

 

موارد نمایش به صورت اسلاید

Slideshare یکی دیگر از سایت های بزرگ برای هدایت ترافیک به سایت شما است. علاوه بر این ، هنگامی که به درستی انجام می شود ، برش ها می توانند به خوبی اراده شوند. چه جور اسلایدی؟ در اینجا ما در حال صحبت کردن در مورد ارائه. ایجاد یک محتوای اشتراک شما می دانید مخاطبان خود را آن را دوست دارد و مطمئن شوید که شما اضافه کردن لینک های مربوط به سایت خود را دوباره.

 

بازاریابی ایمیل

بازاریابی ایمیل است که هنوز هم یکی از بهترین راه شما می توانید نه تنها برای ساختن آنلاین پول بلکه برای هدایت بازدید کننده به هر آنچه که تبلیغ می کنید. شما می توانید لیست ایمیل خود را با آهن ربا سرب و آهنگ های فروش ایجاد کنید ، و یا شما می توانید تبلیغات انفرادی از طریق ارائه دهندگان آگهی های فردی و یا کارگزاران لیست ایمیل را اجرا کنید. فقط موضوع" لیست ایمیل کارگزار " در گوگل جستجو کنید.

 

بازاریابی ویدیو یوتیوب

یوتیوب یک رسانه قدرتمند است. همه ما این را می دانیم. اما چگونه بسیاری از مردم به اندازه کافی اعتماد به نفس برای رسیدن به آنجا و فیلم های یوتیوب? نه زیاد. با توجه به رسیدن به یوتیوب و این واقعیت است که یوتیوب شماره دو موتور جستجو در جهان پس از گوگل بیشتر مردم نیاز به استفاده از این پلت فرم. یافتن راه هایی برای ایجاد فیلم های آموزشی که مقدار زیادی از ارزش افزوده. و این کار را بیشتر انجام دهید.

 

انجام سمینارها

من از همان ابتدا دیدم که چقدر وبینار متوسط بسیار قدرتمند است. وبینارها نه تنها افزایش ترافیک مربوطه و افزایش ترافیک سایت خود را ، اما شما همچنین می توانید آنها را به پول سریع استفاده کنید. مهم نیست که چه شما فروش, شما می توانید به معنای واقعی کلمه میلیون ها دلار کسب تا زمانی که شما با استفاده از فرمول کامل از وبینار.

 

Tripwire در

Tripwire در یک اصطلاح در ابتدا توسط پری Belcher معرفی شده است, بنیانگذار بازاریاب دیجیتال و تجارت بومی. به این ترتیب آنها کمک به مردم به جهان را به خود می آیند و سپس آنها را بلند کردن نردبان ارزش خود را. آنها پیشنهادات مردم به تجارت خود را ارسال کنید و معمولا فروش آن بسیار ساده تر از اشاره به طور مستقیم به یک پیشنهاد بالاتر.

 

پیشنهادات حمل و نقل رایگان

حمل و نقل رایگان ارائه می دهد یک راه عالی برای افزایش ترافیک به هر وب سایت است. این پیشنهاد کمک خواهد کرد که شما را به شناسایی خریداران و جذب آنها را با حمل و نقل رایگان. حمل و نقل رایگان یک انگیزه بزرگ تایید شده توسط مطالعات متعدد است. در این رسانه ها ، کتاب ها به خوبی کار می کنند ، چیزی که به طرز عجیبی توسط بهترین بازاریابان جهان مانند راسل برانسون و دین گراسیوسی منتشر شده است. اما موارد فیزیکی دیگر نیز کار بزرگ مانند حمل و نقل رایگان ارائه می دهد.

 

کنفرانس بازاریابی حمایت شده

برای دریافت ترافیک بیشتر و جذب چشم انداز برای وب سایت و مشاغل یکی از کنفرانس های بازاریابی بالا وجود دارد حامی. این یک راه سریع و آسان برای رسیدن به مشتریان بالقوه است. بعلاوه, شما ممکن است قادر به دیدار با رهبران بازار است که می تواند کمک به شما در دستیابی به اهداف خود را با به اشتراک گذاشتن برخی از قابلیت های آنها.

 

بازاریابی آنفلوانزا

آنفولانزا بازاریابی جهان توسط طوفان به ارمغان می آورد. این بازاریابی موثر بر انواع سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و حتی وبلاگ ها می تواند به شما کمک کند پیام خود را به دیگران ارتباط برقرار. در حالی که شما ممکن است مجبور به پرداخت پول برای دسترسی به این رسانه شما می توانید مقدار زیادی از ترافیک مربوط در نهایت فروش مستقیم به هر اندازه که شما می خواهید.

 

ایجاد آهن ربا سرب

از کتاب به چک لیست, تقلب ورق, حتی تست نرم افزار و بیشتر, فکر می کنم از یک آهنربا استاد که شما می توانید به مخاطبان خود را در حال حاضر. این یک راه عالی برای اضافه کردن ارزش و در عین حال افزایش آگاهی از همه چیز شما در حال فروش است. آهن ربا سرب باید مصرفی برای حدود 15 تا 30 دقیقه.

 

شکستن استراتژی ایجاد لینک

یکی از راه های به سرعت افزایش ترافیک خود را به بازدید از سایت مانند ویکیپدیا و به دنبال لینک های شکسته است. سپس با محتوای این مسیر با دستگاه با استفاده از Wayback اولین کسانی که لینک های شکسته با کیفیت بالا و محتوای آنها را جایگزین و سپس با مشابه و با کیفیت بالا و محتوای آنها را جایگزین و ویرایش آنها را به جای آنها. این روش تضمین شده نیست, اما اگر آن را اجرا می کند بسیار قوی.

 

استفاده از اورجینال برای پاسخ به سوالات

لذت بردن از زیر به عنوان خوانده شده و شما می تواند رسیدن به مخاطبان گسترده ای در اینجا بنابراین شما می توانید به راحتی و به سرعت بدون پرداخت یک سکه سایت خود را ببینید. به Quora بروید و به دنبال سوالات مربوط به کسب و کار یا صنعت خود باشید. پاسخ به آنها را به طور کامل و در پایان لینک مربوطه را در نظر بگیرید و یا تماس به عمل رها شده است.