سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کسب درآمد از اینترنت

بازاریابی ایمیل یا بازاریابی ایمیل چیست ؟ این اساسا استفاده از ایمیل برای ترویج یک محصول یا خدمات است. اما بهترین تعریف بازاریابی ایمیل استفاده از ایمیل برای توسعه روابط با مشتریان بالقوه است. بازاریابی ایمیل بخشی از بازاریابی اینترنتی است, که متشکل از بازاریابی آنلاین از طریق وب سایت, رسانه های اجتماعی, وبلاگ ها, و غیره. این است که اساسا همان ایمیل مستقیم جز این که به جای ارسال پست از طریق خدمات پستی, ایمیل ها به صورت الکترونیکی ارسال.

 

بسیاری از ایمیل های ناخواسته همه ما دریافت مقابله با این کار و این یک مثال خوب از بازاریابی ایمیل در بدترین حالت آن; یک بی فکر رگبار گلوله از ایمیل. یک نفر اقدام به خرید یک لیست ایمیل در جایی می شود و ایمیل همراه با ردیف . ".. (نام محصول) تنها ... ریال (مبلغ)!"به هر کسی در لیست می فرستد; گاهی اوقات بارها و بارها. تنها کاری که این موضوع انجام می دهد این است که همه را آزار دهد و باعث شرم شود.

 

آموزش بازاریابی ایمیل: بازاریابی ایمیل چیست؟

 

از سوی دیگر ، در بهترین حالت ، بازاریابی ایمیل به شرکت ها اجازه می دهد تا مشتریان خود را مطلع و شخصی سازی پیام های بازاریابی به مشتریان خود.

 

مطالعه بیشتر از: CRM چیست؟

 

می توان ایمیل های سفارشی

 

گروه های خاصی از مشتریان می توانند حتی افراد را هدف قرار دهند. ارائه مبادلات خصوصی به مشتریان برای کالاها و / یا خدمات به عنوان مثال برای تولد مشتری یک نمونه از سفارشی سازی ایمیل است. (رستوران می توانید مشتریان خود را در روز تولد خود ایمیل, دادن 50% تخفیف در مواد غذایی.) ایمیل بازاریابی کمک می کند تا شرکت توسعه و حفظ روابط مشتری در طول زمان کمک خواهد کرد که به افزایش فروش و افزایش وفاداری مشتری است.

 

بهترین بازاریابی ایمیل اقدامات عبارتند از: توسعه ایمیل لیست به جای خرید لیست های ایمیل و بازاریابی مشارکت در لیست ایمیل opt-in به جای انتخاب کردن (با استفاده از ایمیل بازاریابی مبتنی بر اجازه).

 

مزایای بازاریابی ایمیل

 

ویژگی دو بازاریابی ایمیل بزرگ قیمت و راحتی. ایمیل یک راه ارزان برای تبلیغ یک شرکت و محصولات یا خدمات آن در مقایسه با بسیاری از انواع دیگر بازاریابی است. این نیز بسیار آسان به راه اندازی و پیگیری یک کمپین بازاریابی ایمیل ساخت آن تا حدودی آسان رسیدن به بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک.

 

خبرنامه را می توان به لیست ایمیل ارسال, که متشکل از افرادی که, مثلا, اطلاعات لازم در سایت اینترنتی شما را با اسلام ارائه. برای این مشتریان بالقوه اخبار, اخبار به روز در مورد شرکت رویدادهای آینده و یا پیشنهادات ویژه ارائه می شوند; البته آنها یادآور کار خود را وجود دارد و این ممکن است ایراد دیگری زمان.

 

آموزش بازاریابی ایمیل: بازاریابی ایمیل چیست؟

 

بازاریابی ایمیل هنوز هم مرتبط است

 

در سن افزایش استفاده از رسانه های اجتماعی برای تبلیغات ایمیل مارکتینگ همچنان برای به دست آوردن قدرت بر اساس مطالعات انجام شده توسط HostPapa:

 

- 94 ? از کاربران اینترنت از ایمیل استفاده می کنند ، در حالی که تنها 61 ? از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند؛

 

- 75% از کاربران بزرگسال می گویند که بازاریابی ایمیل روش بازاریابی مورد نظر خود است؛

 

- قابلیت اشتراک ایمیل اجازه می دهد تا بازاریابی با تایید؛

 

- بازاریابی ایمیل اجازه می دهد تا هدف قرار دادن بر اساس ویژگی های جمعیتی (سن ، درآمد ، و غیره)؛

 

- بازاریابی ایمیل دارای طیف وسیع تری از مدل ها در مقایسه با پیام های رسانه های اجتماعی است؛

 

- گزارش ایمیل و ویژگی های تجزیه و تحلیل ارائه می دهد بسیاری ، مانند نرخ کلیک کنید ، نرخ باز ، نرخ پرش ، و تبدیل.

 

مطالعه بیشتر از: ایجاد کمپین بازاریابی ایمیلی

 

مزیت بزرگ از ایمیل مارکتینگ در مقایسه با رسانه های اجتماعی است که خریداران و مشتریان بالقوه هستند احتمال بیشتری برای دیدن پست الکترونیکی. ارسال چیزی به این معنا نیست که هر کس می خواهید پیام خود را ببینید. پست شما حتی ممکن است در جریان مخاطبان خود را به نظر می رسد. با این حال ، ایمیل در صندوق ورودی باقی می ماند تا زمانی که خوانده شود (یا اسکن آن).

 

در حالت ایده آل ، بازاریابی ایمیل باید در آینده با رسانه های اجتماعی هماهنگ باشد. اضافه کردن "اشتراک گذاری" و یا " عشق " دکمه در رسانه های اجتماعی در ایمیل های بازاریابی به مشتریان می دهد یک راه اضافی برای ارتباط با نام تجاری خود را. بررسی های مثبت از رسانه های اجتماعی طرفداران می توانند شامل ایمیل و رسانه های اجتماعی پست می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای تشویق طرفداران برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را.

 

آموزش بازاریابی ایمیل: بازاریابی ایمیل چیست؟

 

بازاریابی ایمیل می تواند درآمد شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد اگر شما این کار را درست انجام دهید. این یک راه عالی برای مجبور کردن مردم به بازدید از وب سایت یا وبلاگ شما است. ترافیک بیشتر معمولا به معنی درآمد بیشتر.

 

نکات بازاریابی ایمیل

 

- ایجاد لیست خود را. این در حال حاضر آن را ذکر, اما خرید لیست ایمیل اتلاف وقت است. تنها چیزی که شما را با ارسال هرزنامه است حذف مردم امیدوارم که شما تبدیل خواهد شد مشتریان خود و خطر خوردن برچسب های اسپم.

 

- پایبندی به قوانین فرایند طب مکمل و جایگزین اسپم. این قوانین شامل حضور ردیف موضوع غیر فریبنده, روش های غیر ثبت نام, نام و آدرس در پایان ایمیل.

 

- فقط تبلیغات خرید را ارسال نکنید. استفاده از ایمیل برای برقراری ارتباط با مشتریان با به اشتراک گذاشتن تجارب خود و یا دیگران و آنها را راهنمایی و بینش است که با ارزش هستند به آنها. به اشتراک گذاشتن اطلاعات است که اجازه خواهد داد که آنها را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شما و شرکت شما, اگر آنها علاقه مند هستند.

 

- درمان لیست خود را به خوبی. به یاد داشته باشید که افرادی که استفاده از ایمیل برای برقراری ارتباط با اعتماد شما در ایمیل خود و نام خود را; آنها سزاوار احترام خود را. همچنین شما می توانید فرصتی برای تبدیل آنها از مشتریان به طرفدار و حتی ایجاد نام تجاری خود ، افرادی که در مورد پیام خود صحبت می کنند و آن را به اشتراک می گذارند.

 

- اگر شما استفاده از خبرنامه, شما یک برنامه. ارسال ایمیل به صورت روزانه می تواند کمک به ثبت نام می دانم چه چیزی را از شما انتظار می رود.